KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

dinsdag 14 december 2010

schoonzusje had gelijk ...

Gisterenvoormiddag ging ik Kerstshoppen. Langs ventlief's kant is het de gewoonte met Kerst een 'tombola' te organiseren. Er wordt geloot en de volwassenen en de kinderen kopen iets voor elkaar. Die kado's zocht ik gisterenvoormiddag bij elkaar.
Vandaag ging mijn shopavontuur verder. Gisteren was ik in enkele kledingszaken binnengeweest en had enkele stuks 'gezien' die ik best kon smaken. Aangezien ik niet direct tijd had om te passen, ging ik vandaag dus terug naar 't Stad. Hoewel het nu sperperiode is, kwam ik toch met enkele koopjes naar huis. Zo waren de veloursbroeken: 2 + 1 gratis (die heb ik meteen maar aangedaan :-)), de rolkraagtrui's en sous-pull's: 2de aan halve prijs ... Het prijskaartje viel al bij al best nog mee ... :-)
Vorig jaar blogde ik al even over mijn schoonzusje, die de opleiding stijl- en kleurconsulente volgde in avondschool. Bij haar kleurexamen ging ik mee als 'model'. Ik ging met een welbepaald idee in mijn hoofd en was nieuwsgierig of zij tot dezelfde conclusie kwam. En ja hoor, ik ben een echt HERFSTTYPE !!! Wol, vilt, velours, warme herfsttinten zoals bruin, bordeaux, mosgroen en aanverwante tinten zijn mijn favorieten.
Dat blijkt ook uit mijn 'koopjes' van deze ochtend.

Zeg nu zelf: had schoonzusje het bij het rechte eind? :-)

8 opmerkingen:

huis tjokvol zei

ziet er erg leuk uit.

Rika zei

Toffe inkoop!

Marjolein zei

Goed geslaagd zo te zien. Leuk!
~ Marjolein

Anoniem zei

Mooie spulletjes.

Nicole zei

Dus je smaak sluit goed aan bij je type!

Juud zei

je hebt mooie dingen gekocht!

Mireille zei

gelukkig heb je geen handwerktalent
nodig om goed te kunnen winkelen?
;))

sillie zei

prachtige donkere kleuren hoor :-) ik heb wel een sgehoord dta je niet je hele leven het zelfde type blijft /bent ... en dat stalletje van the little poeple daar ben ik ook gek op :-)