KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

maandag 22 november 2010

wist je dat ...?

wist je dat .... (vandaag) ...

... Kiara, mijn eerste onthaalkindje jarig is? Kiara gaat bij 'ons' naar school en noemt me nog steevast 'Moeke' en wil nog steeds niet naar de klas of naar huis zonder een 'knuffel en een kus van haar Moeke' ... Kiara is nu 3 jaar !!! Proficiat grote meid !!! XXX ... :-)

... ik verga van de rugpijn, na een hele namiddag in de tuin te hebben gezeuld met potplanten die naar de winterberging moesten omdat de vriezeman in aantocht is ... :-(
... ik ook gezegend ben met een blauwe kaak/oog omdat ik een rieten aardappelmand naar de zolder wou dragen en niet gezien had dat er nog een houten dienblad inlag, dat pardoes in mijn gezicht terechtkwam toen ik de mand schuin hield om de trap op te gaan ... :-(
... Litte leert over blij/verdrietig/gelukkig/boos zijn op school ... en me vroeg wanneer ik heel heel gelukkig was ... mijn antwoord: als mijn kindjes gelukkig zijn en mooi spelen ... :-)
... mijn kindjes de hele avond héél mooi gespeeld hebben, ook al waren ze heel druk en maakten ze veel kabaal; er werd géén ruzie gemaakt en er werd heel veel geknuffeld ... :-)
... Litte (5j) Smurf volledig heeft aangekleed om naar bed te gaan (ja, zelfs de pamper was correct aan) ... :-)
... Tibo enorm uitkijkt naar de geboorte van het kindje van mijn broer en schoonzus waar hij peter mag van zijn ... :-)
... Tibo heel beleefd de telefoon opnam en dan nog eens zijn eigen juf aan de lijn had op de koop toe ... :-)
... ons jongens zonet naar een soap keken, waarin iemand na een val van haar paard zei: 'ik heb bloedverlies, ik hoop dat ik mijn kindje niet kwijt geraak' ... :-(  en ik dus alweer heel wat uit te leggen had ... :-( of  :-)


... ik een HEEL GESLAAGDE DAG achter de rug heb en dat graag met jullie wil delen ...

XXX

Geen opmerkingen: