KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

woensdag 24 november 2010

échte sokken

Hier op het www zitten toch heel wat creatieven zielen ... mss kan iemand me helpen met mijn vraag:

ik ben op zoek naar iemand die me échte sokken kan breien voor in bed (je weet wel: zo'n ouderwetse exemplaren met zo'n trekkoordje aan de enkel) - ik heb nogal koude voetjes en ik durf wel eens met kousen aan te slapen (bloos, bloos)

Dus indien iemand me kan helpen, of me een webstekje kan bezorgen waar ik terecht kan met mijn vraag, hoor ik het graag.

2 opmerkingen:

Gewoon Greet zei

Goeiemorgen, nog vlug even een berichteke voor jou.
Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog, ik ga je ook volgen
ongelofelijk, maar we hebben inderdaad een beetje gelijklopende
interesses :)
aan bedsokken kan ik je spijtig
genoeg niet helpen :)
maar ik zal je iets bekennen, ik draag soms ook kousen in mijn bed
(foei :)
nu vlug mijn soep verder afwerken
want seffens ga ik terug werken, ik kom wel wat bijlezen hoor als
ik even tijd heb....
liefs

spookjes zei

hier ook bedsokken !
gemaakt door mijn oma ...jammer genoeg kan ze het mijn ook niet meer leren :-(