KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

maandag 30 november 2009

dé discussie

Deze voormiddag, tijdens de wandeling, lagen Femke en Kiara ff met elkaar overhoop.
Het begon als volgt: Femke is al wekenlang in de ban van 'de paardemolen'. Volgens haar gaan mama en papa steevast werken om haar ritjes te financieren :-).
De discussie dan:
Femke: 'papa werke, centjes paardemole ...'
Kiara: 'neen, mij papa ...'
Femke: 'neen, mij papa werke, centjes paardemole ...'
Kiara: 'neen, mij papa werke (en maakt het centjes-gebaar met haar vingers) ...'
Femke: 'Kijaja, neeeeeeeeeeeeeee, mijjjjjjjjjjjj papa ...' en ze port Kiara héél venijnig met haar wijsvingertje, zoals enkel echte juffertjes dat doen.
Kiara: 'mij papa, mij papa ...' en ze stelt zich heel verveeld recht in de Rambler, waarna ze Femke ook vergast op een venijnige por met de wijsvinger.

Op dat ogenblik kwam er een wandelaar langs die onze knappe juffertjes en dito kar vergastte op een héél enthousiaste: 'kijk, hoe leuk ... een wagen volgeladen ... :-) !!!!!!!', waardoor de hele discussie snel vergeten was.

Jong geleerd ...

XXX

Geen opmerkingen: