KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

zaterdag 25 juli 2009

vlindertje

Deze ochtend trof ik in het windlicht op de terrastafel een vlinder aan. Blijkbaar was hij erin gesukkeld en slaagde hij er niet meer in zichzelf te bevrijden.
Snel het fototoestel erbij gehaald en nadien het windlicht schuin gehouden, zodat het vlindertje weer kon genieten van moedertje natuur.



3 opmerkingen:

rt zei

eigenlijk een mooie foto,
het witte windlicht en die bonte vlinder,
is het een geurkaars en daardoor aangelokz?

Sabine zei

haha, de distelvlinder duik ook op op vera's blog! Zalig!
(ik moet meestal iets meer moeite doen om ze te vangen)

moeke Vera zei

neen Rein, geen geurkaas. Een gewoon ordinair theelichtje, hihi

Is dat een distelvlinder Sabine? Ik ken daar dus nikske van. Volgens mij was het een gewoon 'dagpauwoog'. Al die kleurrijke zijn in mijn leken-ogen 'dagpauwogen' (bloos, bloos)