KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

vrijdag 3 april 2009

veggie (2)

Een tijdje geleden maakte ik kennis met de veggiewereld.

De vegetarische schnitzels van den Aldi vielen bij mij in de smaak, maar dat kan ik niet zeggen over de balletjes die ik vandaag probeerde. Die waren echt niet om over naar huis te schrijven. Het begon al bij een verkeerd mondgevoel: kurkdroog, korrelig, rare textuur. De smaak liet ook héél veel te wensen over: een vreemde smaak die ik niet echt kan thuisbrengen (in elk geval niet vlees-achtig) aangevuld met 'paprika'smaak (?) om het toch nog eetbaar te maken. Wat een tegenvaller. Dit nooit meer.

moeke Vera

Geen opmerkingen: