KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

zaterdag 4 april 2009

dé tuin !!! !!! !!!

ik wil een tuin net als deze!!!

Hoe meer ik op blog van madamezsazsa lees, hoe meer zin ik er in krijg. Het is wonderbaarlijk hoe zij erin slaagt prachtige dingen te creeëren op een eenvoudige, bijna vanzelfsprekende manier. Dit is een blog die al lang bij mijn favorieten staat.

Ff 'n kijkje nemen en je beseft snel waarom. De blog barst van creativiteit!!! Van ecologisch tuinieren, over kinderkleding en -speelgoed ontwerpen tot lekker koken met 'vergeten' ingrediënten.

SUPER !!!
MadameZsazsa, ook ik wens je bij deze een leuke dochter!!!

moeke Vera

Geen opmerkingen: