KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

woensdag 11 februari 2009

Inmiddels ...

Inmiddels werden er afspraken gemaakt voor de eerste gesprekken met ouders. (do- en vrijdag: fingers crossed dus) Eindelijk! Ik kreeg zelfs een 'bemoedigend' telefoontje van mijn DV, die mij meldde dat er 2 OM's zullen stoppen vanaf 01.04 en ze heeft het merendeel van de 13 kindjes die daar zijn ingeschreven (en waarschijnlijk nog enkele zwangere mama's) doorverwezen naar mij. 't Zou dus best kunnen dat mijn start vervroegd wordt naar april ipv mei! Maar zo ver zijn we nog lang niet.

En nog meer goed nieuws: dankzij moeke Linda van http://www.everyoneweb.com/ukkepukjes/ , heb ik nu ook een eigen flyer. De komende dagen zal ik dus genoodzaakt zijn véél te shoppen, een goed excuus om mijn flyerkes te verdelen ... hihihi.
Thanks moeke Linda en Armando !!!

Ik houd jullie op de hoogte.

moeke V-ke

Geen opmerkingen: