KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

vrijdag 16 januari 2009

soldekes

begin deze week ben ik naar de soldekes geweest in Aalst. Hoewel ik de indruk had dat er niet veel meer hing, heb ik me toch maar eens goed laten gaan.
De laatste maanden ben ik zo'n 13 kg afgeslankt en ik was dus echt wel dringend toe aan een nieuwe garderobe.

Gevonden voor mezelf:
* bruine katoenen strechbroek bij WE
* zwarte katoenen strechbroek bij WE
* kort bruin lederen jasje bij C&A
* zwarte katoenen gilet bij Hema
* jeansbroek (recht model) bij Esprit
* jeansbroek (smal model) bij Esprit
* hemdblouse met turquise ruitjes bij Esprit
* bruine katoenen gilet bij Esprit
* bruine katoenen rolkraagpull met korte mouwen bij Esprit

Gevonden voor de kids:
* kaki strechgilet bij C&A (Litte)
* bordeaux katoenen gilet bij Esprit (Litte)
* 2 sous-pulls (bordeaux - roze) bij Esprit (Litte)
* Jeansbroek bij Esprit (Litte)
* 2 T-shirts met lange mouwen bij Esprit (Kobe en Tibo)
* 2 T-shirts met lange mouwen bij WE (Kobe en Tibo)
* 2 Joggingbroeken bij Folieke (Kobe en Tibo)

ALLES AAN -50% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Een heleboel nieuwe spullen rijker maar ook een flinke duit armer, ........ tja, voor wat, hoort wat zeker ...........?

Groetjes
V-ke

Geen opmerkingen: