KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

vrijdag 16 januari 2009

mond-aan-mond-reclame

Deze ochtend kreeg ik telefoon van een dame die opvang zocht voor haar babytje vanaf januari 2010. Het was de nicht van een buurvrouw ...... Eergisteren had ik aan diezelfde buurvrouw verteld dat ik aan de slag ging als onthaalmoeke en ze heeft me onmiddellijk 'aanbevolen'. Dankjewel D.!!!
Jammer genoeg kon ik, met de dame ik kwestie, nog geen definitieve afspraak maken om ff langs te komen want ik ben nog niet 'officieel' in dienst. Normaal gezien kwam mijn aanwerving maandag op het schepencollege, maar doordat het extreem druk was op de dienst voor onthaalouders, zijn de papieren niet tijdig klaargeraakt. Mijn dienstverantwoordelijke drukte me evenwel op het hart dat ik ZEKER EN VAST kon starten in mei en dat de goedkeuring van het schepencollege enkel een 'formaliteit' was. Een formaliteit die dus volgende week zal vervuld zijn! Joepie! Vanaf dan kan ik ook starten met mijn 'zoektocht' naar klein boelekes waar ik me mag over ontfermen als mama en papa uit werken zijn.
Met het nichtje van mijn buurvrouw maakte ik alvast een afspraak om langs te komen eind volgende week.
Wordt dus zeker vervolgd ...

V-ke

Geen opmerkingen: