KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

zondag 18 januari 2009

GRIEPVIRUS gemeld !!!

Ja Ja, 't is hier weer zover. Het griepvirus heeft toegeslaan. Litte heeft sedert vrijdagavond hoge koorts. En Tibo is deze namiddag ook gevolgd. Kobe voelt zich momenteel nog prima, maar aan zijn gelaatsuitdrukking te merken, zal dat ook niet voor lang meer zijn. Grrrrrrrrrrrr!!!! 't Zullen dus weer lange, slapeloze nachten worden, met de thermometer in aanslag, ...
Toen ik het eerder deze week op het nieuws hoorde, sloeg de schrik me om het hart. Een 5-tal jaar geleden heb ik ook 'afgelegen' met een serieus griepke en sedertdien ben ik er echt wel bang voor. Vorig jaar werden de kids ook geveld. Ze hadden zich zelfs voorgenomen om zich te laten inenten in het najaar. Maar dat is er niet van gekomen omdat onze huisdokter zelf in 't ziekenhuis lag, ...
En blijkbaar zijn ze niet de enigen die ziek zijn ... het verdomde virus doet ook zijn ronde op school. Normaal gezien heb ik morgenmiddag en -avond kindjes in opvang. Maar na een sms-ke naar de ouders, blijkt dat ook zij aan huis gekluisterd zijn en morgen niet naar 't scholeke kunnen.

Hopelijk blijven de mama's gespaard, ... (ik heb in elk geval mijn voorzorgen genomen: 'k sta effen met was en plas, kuis en strijk zijn gedaan, de bedden zijn verschoond en de diepvries in aangevuld, ...).

Tot blogs
V-ke

Geen opmerkingen: