KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

maandag 14 februari 2011

En toen was het over ...

het weekend ... is voorbij, tijd voor een nieuw schrijfseltje.
Wat bracht het weekend me?
Jawel, zaterdagochtend ging ik op kappersdate (ditmaal wel de juiste afspraak) en was ferm content met het resultaat !!!
In de namiddag zette ik manlief aan het werk in de tuin. Enkele vaste planten hadden de lange en strenge vorstperiode niet overleefd en de potten werden leeg/schoongemaakt.
's Avonds trok ik er weer op uit. Een vriendin gaf een homeparty Mylène. Het werd een heel gezellige avond. Ik leerde de producten kennen en werd lekker verwend met een gezichtsreiniging, maskertje en massage! Zalig! Aan het eind van de avond maakte ik een selectie uit wat ik allemaal aankruiste ... en dan nog stelde ik vast dat ik voor bijna het dubbele van mijn vooropgestelde budget had gekocht. Meisjes en geurtjes hé :-)
Zondag ging ik met schoonzusje naar een 2dehands beurs. Smurfin kreeg een zomerjasje en een rokje met bijpassend blousje. Voor Litte bracht ik 2 jeansbroekjes, een wit linnen hemd en een rokje mee.
Na de beurs ging Litte nog even mee met tante Lieselot. Zij wou op bezoek bij haar nichtjes en wou Kaatje (°1.1.11) nog eens knuffelen. Bij zo'n meidennamiddag horen natuurlijk ook foto's. Schoonzusje beloofde ze me toe te sturen per mail.
De zondag werd rustig afgesloten. Terwijl de kleintjes in bad zaten, speelde ik enkele rondjes UNO met Kobe en Tibo.
En vandaag dan weer aan het werk. Deze ochtend ging ik naar de dierenwinkel en kocht een grotere bench, puppyvoeding en een halsbandje met leiband. Als alles meezit mag ons puppy'tje morgen het nest verlaten. Morgenochtend wordt ze gechipt en krijgt ze een laatste check-up bij de dierenarts. Vanaf morgen zal Trixie haar rijk moeten delen met Victoria. Jawel, het is een Victoria ipv een Victor. (hopelijk verandert de dierenarts morgen niet weer, want ik kocht een 'gouden' halsbandje :-))
Foto's volgen zeker.
En voor vanavond hoop ik dat de persoon die de opvang verzorgt terug is uit 'ziekte'verlof ... Zoniet zal mijn collega'tje maandag en dinsdag voor haar rekening nemen en doe ik de avondopvang op donderdag en vrijdag.

Tenslotte nog even melden dat ik een heel leuke Give-Away won op de leuke blog van Wendy (Tio). De hartjes zullen alvast een heel speciale plaats krijgen in de woonkamer !!!

Geniet van Valentijnsdag en tot schrijfs
moeke Vera

NB: Blijkbaar kan ik geen linkje meer plaatsen.
De leuke blog van Wendy vind je hier: http://tio5.blogspot.com/
of in de rechtermarge bij 'blogs die ik volg'

Geen opmerkingen: