KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

maandag 24 november 2014

Terug?

Terug? Misschien toch wel :-)

Al een paar weken ben ik duchtig aan het bijlezen op allerlei blogs en ik 'denk' dat ik de microbe opnieuw te pakken heb. Ik overweeg opnieuw te bloggen !!!
Maar ... wat schrijf ik zoal? Ik vind het zalig te lezen bij andere mama's: gewoon over de dagdagelijkse dingen, het huishouden, de kids, het gezin, de 'drukte', ook van de vele 'binnenkijkfoto's' kan ik enorm genieten. Dan heb ik het gevoel: 'ik ben niet alleen', een ander heeft ook 'Nesten' (met grote 'N': toch wel even verwijzend naar het boek van prof. Adriaenssens).

Nou ja, wat is er hier zoal veranderd (of hetzelfde gebleven)?

Sedert 01.02.2014 zijn we met 8 (of met 10).
4 eigen bloeikes (Kobe en Tibo, onze 2-ling van 15.5j, Litte, het meisje des huizes: bijna 10j en Gust, ons kleinste ventje: 9.5m) en
4 pleegkindjes: kleutersmurf, bijna 4j, woont bij ons sedert z'n 15m, peutersmurf, bijna 3j, bij ons gekomen op z'n 9m en natuurlijk Smurf en Smurfin (zij zijn inmiddels terug bij mama en papa gaan wonen, maar komen nog 2-wekelijks op weekend en we delen de vakanties).

Tot vorig jaar werkte ik op de school van onze kindjes (busbegeleiding en middagtoezicht), maar door een herschikking van de uren en het wegvallen van de schoolbus, ben ik nu full-time TBM !!! En ik geniet !!! 'k Heb mijn handen meer dan vol ...

En als ik mijn facebookverslaving kan overwinnen/terugschroeven, kan ik wat vaker in blogland vertoeven.

Hopelijk tot gauw !!!

xxx
moeke Vera en co 

5 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi, welkom terug! Grts

Sandra zei

Kom terug Vera want ik zit niet op Facebook en ik heb me al dikwijls afgevraagd hoe het met je ging ;-).

Rika zei

Fijn dat je weer terug bent hier!

Sandra zei

Hě je bent er nog! Leuk weer iets van je te lezen.

Unknown zei

Leuk dat je er weer bent, ik volg(de) je ook!