KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

zaterdag 2 juli 2011

de 2de vakantiedag

Vandaag dus de 2de vakantiedag. En ik heb me voorgenomen deze zomer elke (jawel: ELKE) dag hier een postje na te laten ... al waren het maar enkele zinnetjes, ik heb me voorgenomen te 'bloggen'.

Gisteren was een dagje om snel te vergeten. Het schooljaar hing me duidelijk in het lijf. Ik was moe, heel erg moe. Uitgeslapen tot ruim 9u, in de namiddag in de relax op het terras en tukje gedaan en in de vooravond een hazeslaapje in de zetel. Met een klein hartje vertrok ik 's avonds richting bed. Dacht de slaap niet meer te kunnen vatten, wegens te veel geslapen, maar niks was minder waar. Na een 10-tal minuten lag ik dus in dromenland.
01.07.11: een dag om snel te vergeten ... een dag die ik vrijwel helemaal versliep :-) :-) :-)

Vandaag dus de schade dubbel en dik ingehaald. Vandaag was een dagje vol klussen en huishoudelijke taken. Ik heb zelfs ontdekt dat onze wasmand wel degelijk een bodem heeft: olé !!! En de kids? Die vonden het best ok dat Moeke zo druk in de weer was. Lekker ravotten in de tuin, met de bolderkar ronddollen, kunsten uithalen op de schommel en trampoline, ... het leek alsof ze de tuin herontdekt hadden :-).

Morgen trekken we er een dagje op uit. Samen met mijn broer en schoonzus en hun kroost gaan we een dagje naar het Provinciaal Domein De Gavers, waar we een caravan staan hebben. Morgen is het daar speelgoedbeurs en in het verleden heb ik al mooie stukken op de kop kunnen tikken voor een prikje. Natuurlijk wil ik morgen ook mijn kans wagen. In de vooravond ben ik al naar de winkel geweest om inkopen te doen voor een heuse pick-nick.
Dat wordt leuk, lekker relaxen.

Tot morgen!

13 opmerkingen:

Gewoon Greet zei

Goeieavond moeke Vera, blij dat
je weer terug bent in blogland..
Vermoeiend hé dat einde schooljaargedoe :)
Ja en loslaten is niet makkelijk
het zal zeker niet de laatste keer
zijn :)
Ik heb al twee studenten op kot...
en eentje die altijd ongeveer 8 km
met de fiets naar school trapt..
ze gaat nu naar het vijfde middelbaar....(ik word oud :)!!!

maar eerst gaan we genieten van een
fijne lange vakantie hé...
Alvast veel plezier...
liefs

huis tjokvol zei

wat super leuk dat je zoveel met ons wilt delen deze vakantie.
heel veel plezier vandaag,ik ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt .

gr yvonne

TIO zei

Weer helemaal bijgeslapen en nu kan je er weer tegenaan! Zeer goed he!

Aritha Vermeulen zei

Daar hou ik je aan! Leuk dat je weer een berichtje hebt geplaats.

sillie zei

oh leuk klinkt dat een speelgoedbeurs, en erg benieuwd naar je vondsten :-)

Juud zei

ja gelukkig ben je weer terug met bloggen. enne iedere dag bloggen lukt mij ook zeker niet hoor. ik wens jullie een fijne vakantie.

Mira zei

Alles goed met jullie?

Marieke zei

Leuk, even snuffelen op de mamablogs, en ik vind zomaar een 'collega over de grens'. Zelf ben ik gastouder, de Nederlandse ónthaalmoeder', en blog ook over mijn werk, vind het altijd leuk om bij collega's om een (digitaal) hoekje te kunnen kijken,ik ga gauw eens rondneuzen op je blog!

TIO zei

hm... ik was toch volger van jouw blog, nu plots niet meer, dus ben blij met je reactie op mijn blog en heb mij dus ook weer als volger aangemeld! Of ben je een nieuw blog begonnen ofzo??

Ivm je vraag, ja hoor, degene die ik al heb gemaakt gaan mee naar de handwerkbeurs in antwerpen, 18decmeber en anders kan het ook op bestelling, je kan mijn gewoon mailen hoor, vind je recht bij mijn voorstelling op mijn blog.

moeke Vera zei

hihi, neen hoor, ik ben geen nieuwe blog begonnen ... dit is gewoon een hééééééééééééél lange blogpauze (bij gebrek aan inspiratie én tijd) ...
Maar meelezen met andere blogs, doe ik dagelijks !!!
Ik mail je dus voor die knuffels :-)

TIO zei

oke, ik zie je mailtje wel verschijnen dan.
laat je ook even nog een reactie op mijn blog als je mailtje hebt verzonden, heb soms problemen dat ik mails niet ontvang...

TIO zei

de inspiratie komt uit een boekje dat bij in een grote strijkparel doos zit, daarin zit de vorm van zoeen kikker al in... samen met nog vele andere vormen. :-)

Pauline zei

Leuk dat je las en reageerde op mijn blog. Heb meteen wat berichten op jouw blog gelezen; wat jammer dat je niet meer schrijft, je schrijft leuk!