KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

vrijdag 11 februari 2011

D.W.Z.I.

Deze week zag ik:
- op maandag: dat sommige collega's er steeds maar in slagen hun verantwoordelijkheid te ontlopen en zo de sfeer te verpesten door zich onterecht ziek te melden :-(
- op dinsdag: dat onze twins beginnen te puberen ... ze liegen over het uitvoeren hun taken; jawel mama, we zijn met de hond gaan wandelen en toch hangt de lijn nog 'geknoopt' op de kapstok (check, check mama)
- op woensdag: dat smurfin als het gevolg van een virale infectie volledig onder de rode stippen staat, ... later zullen die samenvloeien om uiteindelijk te verdwijnen
dat het een zéér rustige namiddag is, omdat de twins bij vriendjes zijn om van daaruit te vertrekken naar de catechese
- op donderdag: dat ik alweer de avondopvang mag verzorgen op school ...
dat de twins als gevolg van hun gedrag de komende 2 dagen in de opvang moeten blijven
- op vrijdag: dat mijn collega'tje naar het UZ moet voor een check-up en dat mijn duimen omhoog staan
dat mijn kroost echt wel héél moe is, gelet op de lange (werk)dagen

En ik zag ook dit:















De knoppen in mijn Hortensia op het terras beginnen te schieten en dat maakt me heel gelukkig.
Het wordt langzaam maar zeker lente!
Dit ruikt naar meer ...
JOEPIE !!!

4 opmerkingen:

Sjaantje zei

Hier ook knoppen in de hortensia :-) Zou het echt echt lente worden??

sillie zei

die gedachte houd mij ook regelmatig op de been... het word lente het word lente( een soort van mantra)

Juud zei

Heel slim van die hondenriem. arme dier!ja je hebt het superdruk.. maar nu is t fijn weekend. Goed weekend gewenst!

Liene zei

Mmmm, hier nog geen uitgelopen hortensia.... Laat de lente maar komen. Gisteravond hoorde ik een merel heel hard zingen, hoop dat het een voorbode is ...