KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

woensdag 19 januari 2011

Brillen maar :-)

Alweer een goedgevulde 'vrije' woensdagmiddag.
Naar jaarlijkse januari-gewoonte ging ik met de kids bij de oogarts. Tibo brilt van vorig jaar en Kobe was er vrijwel zeker van dat hij er ook één nodig had. Hij heeft moeite met het bord te lezen en ikzelf heb gemerkt dat hij liever in de schommelstoel TV kijkt, dan vanuit de sofa.
Toen ik de afspraak maakte, polste ik heel even bij de secretaresse of het geen probleem was 5 kids mee te brengen :-). Uiteindelijk besliste ik Smurf toch maar bij de onthaalmoeder te laten en met 4 op pad te gaan. Gelukkig waren ze allemaal héél erg rustig (ze waren gewaarschuwd, hihi).
Het onderzoek verliep heel snel en vlot. Resultaat: Kobe moet inderdaad brillen en Tibo's bril voldoet nog qua sterkte.
Op terugweg snel nog even gestopt bij de opticien. In tegenstelling tot Tibo, was Kobe helemaal geen lastige klant. Hij vond onmiddellijk een brilletje dat in de smaak viel. Vanaf morgen mag hij zich officieel bril-drager noemen.
Uiteraard volgt een foto'tje van mijn brillende twins ...

2 opmerkingen:

Sandra zei

Het blijven tweelingen, wat de ene heeft, krijgt de ander ook.

TIO zei

Gelukkig maken ze er geen problemen van he.