KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

dinsdag 23 november 2010

De schoolfoto

Op deze blog ontdekte ik hem ook: dé schoolfoto !!!
Bij mezelf dacht ik: ok, hij staat hier in de marge, maar ik ben er zo fier op dat ik er een extra postje aan wijd :-).
Van links naar rechts: Kobe, Litte, Tibo
Jammer dat de foto's van Smurf en Smurfin, mijn pleegjes, niet mogen gepubliceerd worden ...
dus mss niet op mijn blog, wel in mijn hart: XXX














En dan is er nog de foto waar Litte alleen op staat. Poserend als een echt fotomodelleke; een prachtige foto (al ben ik mss niet echt neutraal) :-) :-)

6 opmerkingen:

rt zei

Mooi foto's!!

TIO zei

ze zijn heel mooi!!! je mag ze terecht mooi vinden zenne!

Juud zei

Nou je mag toch met recht trots zijn op je kinderen!Leuke foto's!

sillie zei

ik vind het ook erge leuke foto's :-)

Petra zei

Leuk nog een schoolfoto!
En nog een trotse moeder...
Wat een prachtig stel!

Sandra zei

Het is de perfecte schoolfoto en je meisje is inderdaad een heel mooitje.

Liefs, Sandra.