KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

dinsdag 6 juli 2010

dinsdag ...

... vandaag is het dinsdag ... en dan stel ik me de vraag:

* wordt Nederland werkelijk Wereldkampioen? (aan alle Noorderburen die dit lezen: een welgemeende proficiat)

* heerst er een nieuwe rage in blogland? 'de tuin op dinsdag' ...? Op tal van blogs die ik volg, verschijnen er op dinsdag posts mbt dit onderwerp ...

* wat ligt mijn woefie (alweer) uitgeteld te doen op de bank?
... op dit laatste weet IK alvast WEL het antwoord :-)


ook nog op dinsdag:
een welgemeende dankuwel aan de gulle schenkers die me al wekenlang van lekkere kersen voorzien!
En omdat ik jullie een foto wil besparen van mijn eigen vreetbuien, moet dochterlief maar ff poseren ... :-) Maar die laat zich de aandacht welgevallen ...

1 opmerking:

Sjaantje zei

Ooh jummie kersen :-) Heerlijk !! En waarom ligt je woefie uitgeteld op de bank? Ben je ook met hem wezen hardlopen?? ;-)