KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

donderdag 22 april 2010

ze doen het prima ...

Smurf en Smurfin doen het prima.
Vandaag corrigeerde Smurf zichzelf en zei spontaan: 'mama - oeke' !!! Hij begint langzamerhand te begrijpen dat ik niet mama ben maar Moeke.
Hip Hip Hoera voor Smurf !!!
Smurfin huilde hartverscheurend, riep me en strekte haar armpjes naar me uit toen de juf haar meenam naar de klas ... ze begint zich echt wel te hechten. In het klasje ging ze spontaan op het toiletje zitten (het gevolg is niet gekend) en 'thuis' deed ze haar allereerste plasje op het potje.
Bravo voor Smurfin !!!

4 opmerkingen:

Juud zei

Oh wat fijn voor smurf en smurfin dat ze bij jullie mogen komen! Lekker druk maar zo dankbaar denk ik om deze twee kids liefde te geven en een stabiel thuis.Hoe vinden je kinderen het?
wat vang jij veel kinderen op! hartstikke leuk!

Aritha Vermeulen zei

Goed teken, dat ze haar armpjes naar jou uitstrekte! Geef ze maar veel warmte, dat hebben ze zo nodig. Lukt de combi met je de andere kinderen? Geen rivaliteit?

Dank je voor je reacties op mijn blog. Lief van je.

Aritha

Aritha Vermeulen zei

Goed van dat allereerste plasje trouwens! Idd: Bravo!

spookjes zei

super wat je doet voor die kindjes
en ik denk een goeie leer school voor je eigen kinderen .

een dikke pluim voor je en heel je gezin