KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

zaterdag 6 maart 2010

kleine wasjes, grote wasjes ..

... zet ze op een rekje op het terras :-)

Een doodgewone zaterdag dus ten huize Moeke Vera. Klussen (Litte's kamer), bedden verversen, de was en de plas, ... noem maar op ... elke huisvrouw zal zich hierin herkennen ...
Beddegoed, handdoeken, witgoed en andere grote stukken vinden hier gemakkelijk de weg naar de droogtrommel. Andere meer 'delicate' stukken -de jeans op het rekje kan je moeilijk delicaat noemen, maar toch- hang ik meestal op aan een droogrekje. Normaal staat mijn rekje in de berging, maar van zodra het weer het toelaat -en dat is vandaag wel degelijk het geval: een stralend zonnetje met een 'koud' windje- verhuist mijn droogrek naar het terras.
Binnen enkele weken plan ik alvast een grote droogmolen in de tuin de plaatsen. Maar waar die het 'meest practisch' zou staan, daar zijn we nog niet aan uit ...


2 opmerkingen:

Aritha Vermeulen zei

Ik had vroeger ook een droogmolen. Staat gezellig, al die wapperende was.

Leuke foto, al die broeken op dat rekje bij jou.
Werd het wel een beetje droog buiten?

Sandra zei

Heerlijk hé. Het is wel koud, maar het zonneke schijnde toch. Heb ook buiten gedroogd.

Ik droog ook nog op rekjes buiten. In mijn vorige huis had ik een waslijn met palen. Kun je veel ophangen.
Nu moet hier de tuin nog aangelegt worden en weten we dus niet goed waar die palen dan wel zouden moeten staan. Zo'n molen heb ik nooit gehad.