KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

zondag 24 januari 2010

klein kadootje

Gisteren was het 'nieuwjaarsetentje' van de dienst voor opvanggezinnen. Het was alweer een gezellige bedoening, maar het was vooral een heel leuk weezien van de collega's ... Ook het eten was echt geweldig! Zo geweldig dat ik pas na 3-en onder de wol lag.
Vandaag is enkel mijn lichaam wakker, maar het wil niet echt mee ...:-)
Tja, ik ben dan ook geen 3x7 meer hé :-(.
Koffie na middernacht, teveel cola (en een te kleine blaas), een nachtelijke wandeling naar huis door de motregen en héél veel stress omdat ik max 5u in bed kon vertoeven, belette me de slaap te vatten ... 't Komt erop neer dat ik vannacht helemaal NIKS geslapen heb.
Om 8u30 stond mijn kakelende 'zondagopvang' dan goedgemutst voor de deur.
In eten heb ik voorlopig geen zin, mijn hoofd en mijn benen willen niet mee, maar toch zal ik moeten doorbijten, want ik moet nog bergen werk verzetten ... lieft NU, want ik zou deze avond graag vroeg(er) onder de wol kruipen.

Tijdens het etentje kregen we nog een leuke, héél bruikbare attentie van de dienst, waar we allen in de wolken mee waren:

Geen opmerkingen: