KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

dinsdag 25 augustus 2009

ma voiture ...........

Zondagavond 20u. Na een warme dag ging ik boven de ramen openzetten, toen een vriendelijke mijnheer me vroeg of ik ff naar beneden wou komen. Bleek dat hij getuige was van hoe een 'zwalpende' chauffeur mijn wagen had geramd en mijn spiegel aan flarden reed.
Voor in't geval we niet thuis waren had de getuige zijn eigen gsm-nr. achtergelaten, mijn spiegel opgeraapt, het merk een de nr.plaat van de aanrijder genoteerd en een kaartje onder de ruitenwisser gestoken met de boodschap: 'deze persoon heeft je spiegel eraf gereden met zéér zatte kloten' ... Aangezien we geen idee hadden wie de aanrijder was, hebben we maar de politie gebeld. Het bleek te gaan om een verre buur. Gelukkig had hij niet gedronken, maar hij was wel niet meer in staat om met de wagen te rijden (70+). Na de tussenkomst van de politie werd er vrijwillig een schade-aangifte ingevuld.
Uiteindelijk valt de schade nogal mee, maar het betekent toch dat ik mijn wagen enkele dagen zal moeten missen. Morgen mag hij binnen voor expertise en dan moet hij nog (waarschijnlijk in de loop van volgende week) hersteld worden.
Grrrrrrrrrr .............


Geen opmerkingen: