KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

vrijdag 8 mei 2009

mijne short

Gisterenavond kreeg ik een vriendin op bezoek. Vandaag stelde ze me de vraag: 'wat was je gisteren aan het doen, dat je je short aanhad?'
Tja, daar had ik niet meteen een pasklaar antwoord voor. 'k Ben nl. altijd wel met 'iets' bezig en die short, die is inmiddels mijn 2de huid geworden. Er zijn dagen dat ik hem draag vanaf het moment dat ik de voorbereidingen voor het eten tref tot ik 's avonds onder de wol kruip ...

Mijne short dus:















en ook Litte heeft een exemplaar:



















Mijne short heb ik vorig jaar gekocht op de Pikkeling. Hij is handmade in Sri Lanka uit 100% biokatoen. De opbrengst is ten voordele van lanka lamai (Kinderhulp voor Sri Lanka).

Practisch, mooi en voor't goeie doel .......

1 opmerking:

Sabine zei

en het is dan nog een heel mooie schort, in alle betekenissen van het woord :-)