KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

woensdag 8 april 2009

ze mist haar broers

wat ik vreesde, duurde niet echt lang ...

De jongens waren amper vertrokken of Litte stond huilend aan de kant: 'ik wil de jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens, ik wil de jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens, ..........' de traantjes vloeiden rijkelijk.
Momenteel is ze een beetje gekalmeerd, maar ik vrees bij het slapen gaan eenzelfde scenario ........

moeke Vera


deel 2:

en idd: bij het slapengaan hetzelfde liedje: wèèèèèèèèèèèèèèèèhhhhhhhhhhhh ik wil MIJN jongens, wèèèèèèèèèèèèèèèèhhhhhhhhh ik wil MIJN jongens ............... ze moeten terugkomen, wèèèèèèèèèèèèèèèèèèhhhhhhhhhhhhhhh MIJN jongeeeeeeeeeeeeeeeeens .................. en zo ging het maar door ........... snif mijn moederhart bloedde, maar ik kan mijn jongens toch moeilijk verbieden bij hun neefje te gaan logeren omdat zussie hen mist hé .........?

Geen opmerkingen: