KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

maandag 30 maart 2009

IKEA-gangers : meldt U !!!!

Wil al wie mij morgen in den Ikea van Gent zou kunnen tegenkomen, hier een berichtje achterlaten? Met een uitgebreide persoonsbeschrijving en de vermelding in welk hoekske ik U kan spotten aub ........... mss lopen we elkaar, als collega Bloggers, daar wel tegen het lijf.

Ik zal d'er op een zéér nuttige wijze, samen met mijn schoonzus, mijn tijd komen verdoen, op zoek naar allerlei leuks voor de opvang. ............ De goede verstaanders onder ons hebben het al begrepen: mij kunt ge dus vinden in 'Kinderland' of met enkele van die fameuze kinderstoelen op mijn kar.

Diegene die me herkent, mag me altijd trakteren op de fameuze ballekes met frietjes.
Zijn die nu trouwens 'écht Zweeds'? Ik heb de discussie op Radio 2 deze ochtend niet volledig gehoord, wegens 'motor moeten stilleggen bij thuiskomen' .............

moeke Vera

Geen opmerkingen: