KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

donderdag 12 maart 2009

COMPOSTMEESTERSCONGRES TE LEUVEN

Zaterdag ga ik samen met mijn broer, die net als ik compostmeester is in Aalst, naar het compostmeesterscongres te Leuven. In de namiddag maken we de plantentuin van Meise onveilig. Voor mij is het, als beginneling, de eerste keer. Mijn broer ging al eerder naar zo'n congres, samen met mijn schoonzus. Het programma spreekt me in ieder geval aan. Hopelijk steek ik er iets van op en mogen we rekenen op een stralend lentezonnetje.

moeke Vera


meer info vindt u op Valco of hier.

Geen opmerkingen: