KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

dinsdag 27 januari 2009

Té proper???

Waarom verslijt ik toch zoveel stofzuigers? Ben ik té proper mss?
Mijn laatste exemplaar, eentje van Primo uit den Aldi, heeft amper een jaartje dienst gedaan. Na enkele maanden was de voet al stuk, waarschijnlijk van te veel over te schakelen van borstel, naar parketveger, maar die heb ik gelukkig nog kunnen repareren met superglue. Vandaag is de flexibele buis afgescheurd van de rest van het toestel. Idd mijn stofzuiger bestaat momenteel dus uit 2 'stukken'. Deze namiddag ga ik langs in verschillende electrozaken, en wees maar zeker, ik laat me geen wit product meer aansmeren.
Mijn toestel voordien was eentje van Philips en daar was ik pas tevreden over. Véél zuigkracht, stille motor, goed bereik (lange draad) en makkelijk wendbare borstel. Enkel het gewicht viel een beetje tegen, maar ja, een mens kan niet alles willen, niet ...?

Tot blogs
V-ke



Voila, net terug van de electrozaak en 't is alweer ne Philips geworden. Een lichtgewicht, super wendbaar en bijna geruisloos. 'k Ben content da'k weer kan kuisen, lol.

Geen opmerkingen: