KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

woensdag 28 januari 2009

onthaalmoeke

vanaf vandaag mag men mij officieel aanspreken als 'onthaalmoeke', moeke V-ke dus !!!
Met enige tijd uitstel, heeft het schepencollege maandagavond een positief advies geveld over mijn aanstelling. Nu wacht ik nog op 'bevestiging' van de dienstverantwoordelijke. Gisteren heb ik mezelf de hele tijd aan de telefoon gekluisterd, maar blijkbaar waren de verslagen nog niet uitgetypt. Vandaag heeft mijn ventje uiteindelijk telefonische bevestiging gekregen van de dienst Welzijn.

JOEPIE !!!

Tot blogs
moeke V-ke

Geen opmerkingen: