KLEIN KADEEKE

de belevenissen van een gezin met véél kleine kadeekes ........
het leven zoals het is met
4 bio-kindjes: Kobe, Tibo, Litte en Gust
2 pleegkindjes: kleuter- en peutersmurf
2 weekend-/vakantiepleegkindjes: smurf en smurfin
1 Plan-'pleeg'dochter

dinsdag 23 december 2008

Een tipje van de sluier .........

goh, ik kan het me toch niet laten hoor.

Een héél, héél klein tipje van de sluier wil ik wel oplichten. 't Is immers al een tijdje geleden dat ik nog geblogd heb, maar 'k heb daar goede redenen voor .......
Jawel, druk, druk, druk. Er staan heuse veranderingen op til ten huize V. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor ons gezin en alle klein kadeekes die hier (zullen) vertoeven. Maar meer kan ik er nu niet over kwijt. Midden januari volgt een update en dan krijgen jullie alle (pittige) details.

Geen opmerkingen: